torsdag 1 augusti 2013

Dagens Didde 31/7

Didrik har varit på skrikhumör idag. Inte skrika för att han är ledsen eller speciellt missnöjd utanför att han kan. Han skriker nästan i falsett så man tror nästan att man ska bli döv. Det går bättre när man är utomhus med honom. På förmiddagen var vi och gungade. Det älskar han verkligen. Vi träffade en mamma som bor i området och som har en son som är nästan exakt 4 månader äldre än Didrik. Barnen tyckte att det var väldigt spännande att titta och känna på varandra.

Marcus har varit och jobbat för sin amerikanska fotbollsklubb idag, så jag och Didrik har varit själva på eftermiddagen. Det var jättevarmt ute idag så jag drog på Didrik hans UV-dräkt och fyllde hans lilla pool. Han badade ett bra tag och lekte med badleksakerna jag köpte till honom på Ullared. Sen lekte han i skuggan i trädgården.

Senare på eftermiddagen åkte vi ner på stan och tittade i affärer, men vi gjorde inga inköp. Vid 16:45 var vi hos Didriks farmor och farfar. Jag lämnade honom där över natten.

Vid 17:00 åkte jag och också och jobbade för Marcus amerikanska fotbollsklubb. Jag stog i entrén till konserten med Gyllene tider. Tyvärr såg jag inte så mycket av konserten, men jag hörde den iallafall :-)

Marcus jade fått ett sms från sin mamma. Didrik hade varit jättesnäll och upptäckt hur roligt det är att spela (slå) på pianot. Tur att vi inte har ett sånt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar