tisdag 20 augusti 2013

Sonos

Nu har Marcus äntligen fått sin 30-års present. Han fick ett presentkort på Hifi-klubben. Jag hade tänkt köpa en Sonos Play:3 till honom, men den var slut, så det fick bli ett presentkort. Idag köpte han en Sonos Play:5 till vårt vardagsrum. Det blev jättebra :-) Jag har varit lite emot att köpa flera sådana där högtalare, de är ju så dyra, men nu tycker jag faktiskt att det är värt det. De är hur bra som helst :-) ljudet är jättebra och det är så smidigt att man kan styra de från våra mobiler.

Igår hade vi varit förlovade i 4 år, men vi hade dietdag, så det blev inget firande igår. Men idag kom jag på att jag skulle göra en liten överraskning när Marcus var och tränade. Jag lagade lite enkel mat, tände massa ljus och hällde upp varsitt glas rödvin. En riktig mysig tisdag.

För övrigt har det inte varit vår dag. Vår ugn har gått sönder och Marcus har repat kofångaren på bilen. Jaja, det är bara materiella ting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar