måndag 19 augusti 2013

Dagens Didde 17/8

Didrik är fortfarande ett väldigt bra bilsällskap. Jag och han åkte till Sthlm på förmiddagen och han somnade så fort bilen började rulla och vaknade när vi passerade Kista.

Vi började vår Stockholmsvistelse med att hämta upp Sara Li på Brommaplan och sen åkte vi till Bromma Blocks. Vi åt lunch och tittade i affärer. Didrik skötte sig alldeles utmärkt. Jag har alltid gillat köpcentrum och sen Didrik kom så gillar jag dem ännu mer. I Bromma Blocks finns det både skötrum, matrum och lekrum. Didrik fick mat Direkt vi kom dit och sen fick han krypa av sig lite i ett av lekrummen. Jag och Sara Li hade jättetrevligt! Det var alldeles för länge sen vi sågs sist.

Vi lämnade av Sara Li på Brommaplan och åkte sen vidare till Drottningholms slott. Vi tog en promenad, Didrik sov.

Den åkte vi hem till Julia och Henrik och träffade alla barndomskompisar. Åh vad trevligt det var. Men alla var helt slut efter middagen.

Didrik slocknade som ett ljus klockan 19:40. Då kunde jag slappna av och ta ett glas rosé.

Jag och Didrik sov kvar hos Julia och Henrik. Vi gick och la oss vid 23:30. Jag hade jättesvårt att somna och Didrik låg och vred på sig i sin resesäng. Vet inte riktigt vad klockan var när jag väl somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar