måndag 12 augusti 2013

Dagens Didde 12/8

Just nu är Didrik inne i en helt underbar period. Han är så himla nöjd och glad! Och utvecklas massor. Krypandet börjar han få kläm på nu, vill han ha något riktigt mycket kan han till och med krypa ganska fort. Han ställer sig på alla fyra. Idag släppte han händerna så att han bara hade fötterna kvar i marken. Han slår sig ibland men det märks att han har blivit väldigt mycket tåligare de senaste dagarna.

Idag tittade tand nummer 2 fram. Båda två sitter i underkäken. Det är ju så sött när man ser de där risgrynen.

Idag har Ingrid och Charlie varit här. Först tog Vi en promenad sen var vi här och lekte ett litet tag. Didrik är tre månader äldre än Charlie. Storleksmässigt skiljer det inte så jättemycket, men utvecklingsmässigt är det nog tre månader.

I fredags beställde jag lite saker från Babyland, och idag fick jag mitt paket, snacka om snabb leverans :-) Jag har köpt ett regnskydd till nya vagnen, krypmuddar, en UV-bandana, en lampskärm och en förvarningslåda. Jag är mycket nöjd med allt :-)

Didrik har inte sovit mycket alls idag, sammanlagt 1 timme och 40 minuter. Trots det har han varit nöjd och glad. Han somnade som en stock kl 19:50. Får se hur tidigt jag måste gå upp imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar