fredag 30 augusti 2013

Dagens Didde 29/8

Ännu en tidigt morgon. Marcus var relativt pigg kl 5:30 så han gick upp med Didrik. Typiskt nog kunde inte jag somna om, så jag gick upp vid 6. Didrik var jättetrött, så vid 6:45 la jag honom bredvid mig i vår säng. Han somnade nästan direkt. Jag bar över honom till hans säng. Han sov till strax efter 8 och jag till 8:30. Det var riktigt skönt!

På förmiddagen var vi hos familjen Rogsberg. Didrik och Asta röjde runt i deras uterum. De leker ju inte med varandra ännu, men är väldigt intresserade av varandra och vill vara nära varandra :-) Didrik fick till och med några pussar av Asta.

På eftermiddagen hade vi namnsdagsfika, och på kvällen tränade Marcus. Mamma och pappa stannade kvar här på kvällen. Vi åt middag tillsammans. Didrik var ganska pigg på kvällen så han somnade inte förrän 20:40. Kanske gör det att han sover längre på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar