onsdag 14 augusti 2013

Dagens Didde 14/8

Didrik hade varit vaken en timme inatt och varit jätteglad, sen sov han till 7.

Jag tog sovmorgon till 9:10, hur skönt som helst! Sen hann jag med en löprunda också innan jag åkte till mamma och pappa.

Didrik blev jätteglad när jag kom, men det hade gått jättebra när jag var borta också.

Nu går det verkligen undan när Didrik kryper, speciellt om han ser något som han inte får ha. Typ en sladd eller mobiltelefon.

Ikväll har vi har gäster. Didrik var trött, men istället för att bli galen och grinig som han brukar bli satt han snällt i Marcus knä och iakttog våra gäster.

Marcus badade Didrik vid 19:30, sen fick han välling och kl 20 tvärslocknade han i sängen. De senaste dagarna har Didrik bara sovit middag två gånger och det funkar riktigt bra. Hoppas att det håller i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar