torsdag 15 augusti 2013

Dagens Didde 15/8

Imorse fick Didrik för sig att det var morgon redan kl 5:40, ah vad trött jag var.

Min lilla gulliga son har på några dagar förvandlats till RöjarRalf. Han är helt galen. Han är på riktigt inte still en sekund. Han far fram över golvet som en kanonkula. Han drar och river i allt som kommer i hans väg. Katterna har fullt sjå att hålla sig undan.

Idag har jag varit och fixat naglarna, de blev jättefina. Därefter åkte jag till Sandviken och köpte två par skor av märket Kavat och två Pop mössor av en tjej. Ett par av skorna och en mössa var i absolut nyskick och jag betalade 150 kr för allt. Ny pris är över 1200 kr. Ett riktigt fynd måste jag ju säga :-)

På eftermiddagen har jag hängt med Didrik. Det går knappt att ta ögonen från honom en sekund. Jag blir helt slut bara av att titta på hur han röjer omkring.

Ikväll har jag tränat och det var SÅ skönt. Marcus tränade också ikväll så jag och Didrik har varit hos mamma och pappa. Vid 20:30 la jag honom i deras säng och han somnade på under 10 minuter :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar