torsdag 29 augusti 2013

Sex and the city

Jag har alltid drömt om att ha en Walk in closet. Gärna som den som Carrie i Sex and the City filmen :-) Och nu har jag äntligen min klädkammare, den kanske inte är riktigt lika stor som Carries, men den är alldeles perfekt.

När vi flyttade in i vårt nya hus så sa Marcus att klädkammaren var det första som skulle fixas. Och döm om min förvåning när han sa att den skulle bli min. Han skulle ha sina kläder i de andra garderoberna och jag skulle få har klädkammaren alldeles för mig själv. Och nu är den nästan klar. Det saknas lite belysning, speglar, en väggdekoration och några foton. Men alla möbler är iallafall på plats och jag är mer än nöjd. Vi har målat väggarna, lagt in nytt golv och köpt alla möbler.

Lägger ut några före och efter bilder :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar