onsdag 7 augusti 2013

Dagens Didde 7/8

Det gäller att hålla Lilleman sysselsatt. Idag på förmiddagen var vi ute i Valbo igen. Jag bytte bodyn som jag köpte igår. Jag köpte strl 74 och den passade bra nu, men vill att han ska kunna ha den på Cypern, så det blev strl 80 istället. Köpte pyjamaser också. Var på Ikea igen och köpte två stolar till köket och några till korgar till Didriks lekrum.

På eftermiddagen träffade vi mammagruppen. Vi hängde på en gräsmatta här i Bomhus. Det är så roligt att träffa de andra bebisarna och se hur de är. Didrik tillhör de vildare och är definitivt den som är mest högljudd. Haha, de andra barnen blir nästa rädda för honom när han kör sina falsettskrik.

Idag var det mulet på förmiddagen, men på eftermiddagen sken det upp och blev soligt och galet varmt. Jag och Didrik tog en PW och mötte Marcus. Det var sjukt klibbigt. Jag sprang en bit med vagnen och det gick bättre än förväntat. Kanske ska prova på riktigt nån dag.

Didrik blir bättre och bättre på att förflytta sig. Det går inte riktigt att lämna honom ensam längre. Förutom i hans lekrum :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar