lördag 10 augusti 2013

Dagens Didde 10/8

Herre min skapare vad bortskämda vi är med att sova hela nätter. Inatt har Didrik strulat lite och jag har varit helt död idag. Didrik vaknade 3:50 och vägrade somna om. Jag var vaken med honom i en timme. Sen vaknade han igen 6:15. Jag var så trött och orkade verkligen inte gå upp med honom. Så jag la honom i vår säng och efter en timme somnade vi båda två och sov en timme. Kan inte påstå att jag var pigg när jag vaknade, men då var det frukostdags.

Jag Didrik och mamma promenerade till Söder. Jag var hos en kompis och köpte billiga barnkläder. Hon köper massor med kläder och mycket hinner hennes son aldrig använda. Jag köpte en Molobody, ett par byxor och en tjocktröja från PoP och en sjömansbody för 375:-, rena fyndet.

Vi åt lunch i mammas och pappas lägenhet. Och sen fick jag sova lite. Det behövdes verkligen.

Marcus har varit borta hela dagen och spelat amerikansk fotboll i Östersund. De vann matchen mot Jämtland och har nu vunnit serien :-)

Jag och Didrik har haft en mysig dag tillsammans med mamma och pappa. Didrik blir bättre och bättre på att krypa, men tyvärr är det svårt att fånga honom på bild när han kryper. Didrik somnade kl 20:15, jag håller tummarna för en bättre natt inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar