lördag 3 augusti 2013

Dagens Didde 2/8

Ännu en fullspäckad dag med härligt sommarväder!

Didrik vaknade 6:30 och det var min morgon så det var bara att kliva upp. Jag och Didrik lekte och han åt frukost. Didrik har fått in någon slags rutin med att vara vaken 2 timmar på morgonen, så 8:30 somnade han om. Då gick jag ut och sprang.

När Didrik vaknade upptäckte jag att han har fått sin första tand :-) det syns ett litet vitt riskorn i nedre käken. Äntligen! Nu hoppas jag att det går smärtfritt när den ska komma upp och att det kommer några fler på samma gång.

Till lunch åt Didrik ännu en hemmagjord rätt, kyckling med couscous och grönsaker. Det tog lite längre tid att få i honom, men han verkade gilla det.

På eftermiddagen var vi i Furuviksparken. Vi mötte upp Tim, Linda och Jörgen där. Vi hade en jättetrevlig eftermiddag. Vi tittade på djur, fikade och åkte en liten tur i en flotte.

På kvällen var vi hos familjen Rogsberg och åt tacos och drack vin. Som vanligt hade vi jätteroligt. Vi hade med den nya vagnen. I den är det fullt liggläge. Vi la ner Didrik för vid 21:30 och han somnade av sig själv, jätteskönt. Vi promenerade hem vid midnatt. När vi kom hem så bar vi upp Didrik och la honom i hans säng och han sov vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar