lördag 23 november 2013

Orbaden

Idag är det ett år sedan jag gick hem på föräldraledighet. I början längtade jag tillbaka till jobbet rätt mycket. Efter några månader började bitarna falla på plats här hemma och jag insåg att vara föräldraledig var ju helt fantastiskt :-) jag älskar verkligen att vara hemma med Didrik, men de senaste veckorna har jag börjat känna att det vore skönt med lite omväxling.

När jag var och träffade Min chef i höstas blev jag tillfrågad om jag ville med på verksamhetsplaneringen, självklart ville jag det. Så torsdag-fredag den här veckan var vi på Orbaden, en Spa- och konferensanläggning i Hälsingland.

Det var så sjukt roligt och givande. Jag är så sugen på att börja jobba igen. Tanken är att jag ska börja jobba halvtid 1/3 nästa år, men jag ska höra mig för om det finns möjlighet att börja tidigare. Min avdelning har ett tufft, men spännande och utmanade år framför sig och jag vill vara med från början. Jag ska kolla om det finns möjlighet att jobba någon eller några dagar i veckan från 1/1. Om det finns det så kommer vi ha barnvakt till Didrik de dagar som jag ev ska jobba. Håller tummarna för att mina chefer tycker att det är en bra idé att jag kommer tillbaka lite tidigare. Hoppas att jag kan få besked redan under nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar