lördag 23 november 2013

Dagens Didde 22/11

När inte mamman är hemma så passar barnet på att sova i 12 timmar.

Mamma cyklade hem till oss på morgonen och tog hand om Didrik. De kom och mötte mig när jag kom med tåget från Orbaden. Didrik sken upp som en sol när han fick syn på mig. Hans leende han få vem som helst att smälta.

Jag var lite trött efter konferensen (berodde kanske mest på att det blev ganska sent) så vi åt middag på McDonalds. Didrik fick för första gången en barnmatsburk från 1 år. Vi körde på ett säkert kort, spaghetti och köttfärssås. Burken var större och maten hade mer smak. Didrik älskade den och han åt upp hela den stora burken :-) han fick även smaka lite Big Mac. Han sken upp i ett leende, så jag antar att han gillade det :-)

Didrik är rätt snorig igen och lite hostig. Han hade lite svårt att komma till ro på kvällen, men till slut somnade han med huvudet i mitt knä. Lillesöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar