fredag 29 november 2013

Dagens Didrik 29/11

Imorse vaknade Didrik kl 6, inte lika skönt som 7, men jag är glad varje morgon jag vaknar och han har sovit hela natten :-)
Idag har Didrik varit hos mormor på förmiddagen när jag var och jobbade. Han hade sovit större delen av tiden. På eftermiddagen var jag och Didrik på stan och sen på biblioteket. Det var en nästan jämnårig kille där. Didrik och han lekte lite, men Didrik var inte riktigt sig själv. Han är fortfarande lite spak sen han var sjuk. Han sover jättemycket nu, behöver säkerligen sova ikapp ett gäng timmar.
Jag tror att de här två tänderna irriterar honom en hel del. Men nu är en helt igen och den andra är en bra bit på väg. Nu har han 4 tänder i överkäken och två där nere. På senaste tiden har han börjat bitas rätt mycket och det gör så sjukt ont! Det verkar som att han förstår att han inte får bitas, men gör det ändå. Undrar när det upphör!
Didriks matlust är iallafall tillbaka. Idag har han ätit 1,5 portion gröt, 1 portion välling, 1 vanlig burk mat, 1fruktsqueeze, 1 stor burk mat och lite drygt 1 portion välling. Back on track med andra ord!
Ikväll var lillesöt en tröttmössa. Vi skulle läsa bok i soffan, han somnade nästan, så det blev välling lite tidigare än planerat. Kl 19:30 sov han och än så länge har han inte varit ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar