onsdag 20 november 2013

Dagens Didde 19/11

Sovmorgon! Didrik vaknade 7:40 :-) dock var han ledsen vid 2 på natten, men efter att jag hade strykt honom på ryggen några gånger somnade han om.

På förmiddagen var vi på öppna förskolan här i Bomhus. Didrik busade omkring som vanligt och jag hade jättetrevligt med de andra föräldrarna. Vi cyklade till och från förskolan, Gud vad praktiskt det är att kunna cykla. Man tar sig ju från A till B så fort :-)

Efter lunch var Didrik trött så jag provade att lägga honom i hans säng. Efter ca 10 minuter somnade han :-) men han sov bara i en timme. Och det räcker inte för honom. Vid 16:15 var han supertrött och gnällig. Så jag tog en liten promenad. Didrik sov 16:45-17:15.

När Marcus kom hem tog han Didrik i en timme, sen började han tapetsera. Jag skulle försöka lägga Didrik. Jag började 19:50 och Didrik somnade 21:30. Han gallskrek och var helt hysterisk på slutet. Vet inte om han hade ont någonstans eller om felet helt enkelt var att det inte var pappa som la honom. Hur som helst var jag helt slut efter den pärsen och orkade inte göra något alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar