onsdag 27 november 2013

Dagens Didrik 26/11

Natten blev lite bättre. Didrik vaknade och var ledsen och kokhet. Han fick Alvedon. Han somnade om i Min famn. Försökte lägga honom i hans säng, men då blev han jätteledsen. Vi la oss nere i gästsängen. Didrik sov bra fram till 8, men jag sov desto sämre. Didrik vill gärna ligga horisontellt i sängen och gärna sparkas och böka runt. Mamma kom på förmiddagen då jag fick sova. Jag sov i över två timmar. Under tiden jag sov så hade Didrik också sovit en stund.
Didrik var piggare idag men hade hela tiden över 40 graders feber :-( förutom på natten då han hade 36,8. Mycket konstigt.
Kvällen tillbringade vi ju på akuten. Didrik tyckte nog att det var roligt. Han fick ju träffa massa människor och leka med nya leksaker.
Vi kom hem från akuten vid 0:30. Didrik var vaken då, men somnade snabbt i Marcus famn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar