söndag 3 november 2013

Dagens Didde 1/11

Didrik sov bra fram till 4:50, då fick han en hostattack. Vi var tvungna att använda både snorsug, dryck och frisk luft innan det blev bättre. Men ganska snart somnade Didrik om mellan mig och Marcus. Didrik sov ganska bra fram till 7:10 då det var dags att gå upp. Jag däremot sov inte mycket alls. Det kanske är en vanesak, men jag kan verkligen inte sova bra när Didrik sover i vår säng. Jag vaknar så fort han rör på sig. Vilket iofs är bra, med tanke på att när Didrik vaknar så sätter han fart mot fotändan direkt. Från sovande till raketfart på 2 sekunder.

I och med att det är röd dag imorgon så har Marcus varit ledig. Han och Didrik mötte upp farmor på stan medans jag tränade. Jag mötte upp dem sen och så ät på sushi. Didrik var inte alls på restauranghumör. Tur att det inte var så många gäster.

På eftermiddagen tog jag, Didrik och mamma en promenad i skogen i Hemlingby. Och sen kom pappa till Gävle. Det var länge sen han träffade Didrik nu.

På kvällen gjorde vi inte så mycket. Vi var rätt trötta hela familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar