måndag 4 november 2013

Dagens Didde 4/11

Ah, 11 timmar i sträck sov Didrik inatt. Och trots att jag sov 9 timmar så vaknade jag med huvudvärk och var helt slut. Didrik röjde på som vanligt från den sekund han slår upp ögonen. Som tur är hade inte mamma några planer för dagen så hon kom hit och tog hand om honom. Jag sov i över en timme till. När jag vaknade var huvudvärken borta, men jag var genomförkyld.

På eftermiddagen åkte jag, Didrik, Mamma och pappa ut till Valbo. Vi åt lunch på Ikea. Tydligen är det så att om en vuxen äter mat från den ordinarie menyn så bjuder de På en barnmatsburk, och som tur var har de Semper :-) Didrik var rätt galen, men jätteglad, när vi åt. Vi skrattade åt alla hans små upptåg. Han har väldigt mycket bus i sig. När jag var och fixade naglarna sov Didrik medans mamma gick omkring med honom i köpcentrumet.

När vi var på restaurang ikväll så var Didrik hos farmor och farfar. Han sover över där också. Jag ska hämta honom imorgon bitti och då hoppas jag att vi båda är piggare. Didrik är visserligen mycket bättre, men fortfarande rätt hostig. Det märks på honom att han inte har träffat barn på länge. Han behöver den stimulansen. Vi håller tummarna för att vi kan gå på @öppna förskolan någon dag den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar