torsdag 28 november 2013

Dagens Didrik 27/11

Fantastiskt, Didrik sov från strax innan 1 till 9, och då väckte jag honom. Han var pigg när jag växte honom och hade 37,8 i feber. Trodde då att det var på väg att vända, men på eftermiddagen hade han 39,2. Han var pigg och glad på förmiddagen, men på eftermiddagen blev han grinig och hängig. Trots det så har jag och mamma lyckats storstäda nedervåningen och börja adventspynta.
Mamma passade Didrik på eftermiddagen. Jag var på stan och handlade lite till Didriks paketkalender. Sen mötte jag upp Marcus, vi handlade mat och var och köpte en adventsstjärna.
Didrik åt en hel portion spaghetti och köttfärssås till middag och sen var han glad. Vi badade och sen satt han i Marcus knä och myste. På den tiden det tar att göra välling då hade han totalsomnat. Vi fick i honom en halv portion välling sen la vi honom. En timme senare var han ledsen med det räckte med att Marcus tog upp honom och myste lite så blev han lugn. Jag älskar att se dem tillsammans. Båda två har sån kärlek i sina ögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar