lördag 2 november 2013

Dagens Didde 31/10

Natten var faktiskt bättre än vad jag hade trott. Jag och Marcus bestämde oss för att dela på den. Marcus började och vid 4:30 tog jag över. Didrik sov i sin vagn med ergonomisk sits, det funkade jättebra mot hostan, men han sover inte så skönt i den. Precis när jag tog över hade Didrik en riktig hostattack. Han hade lite problem med andningen, men efter att han hade fått lite kallt att dricka och frisk luft så blev det mycket bättre. Han somnade i min famn. Jag la över honom i vagnen efter ett tag, men han vaknade till efter ett tag och då la jag honom bredvid mig i sängen istället. Jag bullade upp med några kuddar, då sov han mycket bättre. Vi gick upp strax efter 7. Vi var förvånansvärt pigga båda två.

Didrik var rätt snorig och hostig på dagen, men ändå pigg. Han har så mycket energi den där lilla killen.

På kvällen bestämde vi oss för att prova att lägga honom i hans egen säng, fast med kuddar så att han halvsatt, och det fungerade bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar