onsdag 6 november 2013

30 år

I lördags var det dags, Min 30-års dag. Den började med sovmorgon till 9 och sen en mysfrukost som mina killar hade varit iväg och köpt på morgonen.

På förmiddagen var mamma, pappa och svärföräldrarna här och fikade.

Av Marcus och Didrik och av svärföräldrarna fick jag två väldigt generösa bidrag till vår resa, så nu kan vi verkligen åka :-) Av mamma och pappa har jag redan får presenter, bland annat resan till Cypern och min nya fina höstjacka. Jag fick en jättefin blombukett och så kom det ett blombud, från fina vänner i Sthlm.

Dagen blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt. Marcus höll på med trapprenoveringen större delen av eftermiddagen och jag och Didrik lekte. Både jag och Didrik var lite småhängiga och inte jättepigga.

Planen var att vi skulle ha firat min 30-års dag på världens roligaste Halloweenfest, men eftersom Didrik har mått som han har gjort och både jag och Marcus kände oss småkrassliga så var vi tvungna att ställa in i sista sekunden. Inte roligt alls, men så är livet som småbarnsförälder.

Kvällen blev iallafall jättemysig. Vi gjorde pizza och myste i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar