söndag 10 november 2013

Dagens Didde 8/11

Didrik vakande 5:50. Jag tog in honom till vår säng. Han hade lite svårt att komma till ro, men till slut så gick det. Men Marcus fipplade med sitt alarm så Didrik vaknade igen. Jag var så trött eftersom Didrik hade varit vaken två gånger på natten och det tog ett tag innan han somnade om båda gångerna. Marcus hav honom frukost så jag fick sova lite till.

På förmiddagen gjorde vi inget speciellt, men på eftermiddagen var Asta och Christoffer här. Det var första gången som Didrik och Asta verkligen lekte med varandra. Jag och Christoffer satt i vardagsrummet och barnen var i lekrummet. Helt plötsligt kommer Asta krypande och sen Didrik efter. De jagande varandra och var så söta. När de tröttnade på det så tog jag och Christoffer en promenad, i höstregnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar