söndag 3 november 2013

Dagens Didde 2/11

En likadan natt igen. Didrik sov jättebra fram till 4:30. Då hostade han, men inte alls lika farligt som de andra två nätterna. Han fick sova mellan mig och Marcus resten av natten. Han hostade lite, men han vakande inte. Vid 7:30 vaknade han på riktigt och då gick Marcus upp med honom. Jag fick sova till 9 :-)

Didrik var glad och pigg på förmiddagen, men på grund av hostan sover han inte så bra dagtid, speciellt inte inomhus. På förmiddagen sov han 35 minuter och på eftermiddagen 35 minuter när vi var ute och gick. Didrik har varit rätt gnällig idag och det är ju inte så konstigt, med tanke på hur lite han har sovit. Han har lite sämre matlust också, speciellt på kvällen.

Idag har Didrik stått själv för första gången. Jag satt bredvid honom på golvet och han stod bredvid mig och höll i min rygg. Helt plötsligt släppte han och där stod han i flera sekunder :-) och det hände några gånger till så att Marcus hann se också. Senare på kvällen gick han utmed ett element, fram och tillbaka, flera gånger. Men han vägrar fortfarande att gå med sin gåvagn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar