tisdag 1 oktober 2013

Dagens Didde 30/9

Då var det återigen dags för en tidig morgon. Men både jag och Didrik var ganska pigga så det gjorde inte så mycket. Vet inte om Didrik har en ny rutin, men tre dagar i rad har han sovit två timmar på förmiddagen. Jag passade också på att vila då. När vi vaknade var mamma här och planterade fin blommor ute. Jag och Didrik gick också ut och hjälpte till lite.

Didrik har lärt sig något nytt idag. Han har börjat klättra. Han drog sin fina bil till spjälsängen, sen klättrade han upp på den. Nu gäller det verkligen att vara med. Ett annat intresse han har är att plocka ur sin garderob.

På eftermiddagen var jag och Didrik på Bvc och träffade tandhygienisten. Hon pratade lite om kost och om barnens tänder och lite om vad som är viktigt att tänka på. Marcus skulle också ha varit med, men han glömde oss. Jag orkar inte ens bli arg längre. Det är hans förlust.

Efter att Didrik hade somnat för kvällen gjorde jag och Marcus ett ryck i källaren. Det är så skönt att få undan lite saker där nere, även om det är hur mycket som helst kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar