onsdag 9 oktober 2013

Dagens Didde 8/10

Nu är det bevisat. Det spelar ingen roll när Didrik somnar, han vaknar tidigt ändå. Trots att han somnade vid 22 igår så vaknade han 5:20 idag. Jag försökte få honom att somna om, och det var nära, men då bajsade han. Mamma tog hand om honom vid 5:45. Det tog ett tag innan jag somnade om, men jag gick inte upp förrän 7:50.

Idag har vi busat gungat, promenerat och myst. Vi var ute och tittade på Pappa när han högg ved och det tyckte Didrik var jätteroligt, han gapskrattade. Mamma hade tagit fram ett par byxor efter mig som passade perfekt. Visst är han fin i sparkbyxorna!?

Läget i magen är oförändrat. Tycker att det är konstigt att inget hjälper. Idag på dagen åt Didrik en hel portion potatis och frikadeller. Ikväll ville han inte alls äta. Det enda som fungerade var välling. Något som jag också tycker är lite konstigt är att Didrik inte alls är påverkad. Han är precis lika go och glad som vanligt. Imorgon ska jag ringa bvc och höra om de har några tips att ge.

Bättre sent än aldrig, Didrik har lärt sig att peka på lampan när man frågar vart den är :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar