torsdag 10 oktober 2013

Dagens Didde 9/10

Didrik sov till 6 imorse. Mamma var redan vaken då, så jag fick sovmorgon till 8. Jag börjar sova ikapp lite nu :-)

Idag har varit en jättebra dag! När Didrik sov på förmiddagen passade jag på att springa. På eftermiddagen var jag, Didrik och mamma ute i över 2,5 timme. Vi var vid det gamla dagiset och lekte. Sen promenerade vi till kyrkan och sen till min morbror.

Didrik är lite bättre i magen. Jag pratade med hälsocentralen idag och de tyckte att jag kunde börja ge honom vanlig mat igen, eftersom det inte är magsjuka han har. Till lunch fick han potatis och rödspätta, till mellanmål gröt gjord på majsvällingspulver och fiskgratäng till middag. Han åt upp allt. Dock var han inte så sugen på vällingen ikväll. Håller tummarna för att det är på bättringsvägen nu, för både Didriks och min och mammas skull. Det är rätt jobbigt att byta blöja minst 10 gånger per dag. Bävar för den dagen det är dags för magsjuka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar