fredag 11 oktober 2013

Dagens Didde 10/10

En gråmulen och regnig dag. Didrik är marginellt bättre i magen.

Didrik vaknade tidigt imorse, så han sov över 2 timmar på förmiddagen. Jag byggde upp min träjärnväg. Allt är inte mitt, men en del ska Didrik få ärva.

På eftermiddagen åkte jag och pappa och hälsade på Didriks gammelfarbror och gammelfaster. De älskade Didrik och han var som vanligt en solstråle som charmar alla.

Nu när vi ger Didrik vanlig mat igen äter han mycket bättre. Till mellanmål idag fick han yoghurt med frukt och det var som att mata en fågelunge :-)

Ikväll strulade läggningen. Det brukar aldrig vara några problem. Oftast lägger vi bara ner Didrik i sängen och säger god natt. Han somnar av sig själv i sängen efter ett litet tag. Men idag bara grät han. Han verkade ha ont någonstans, tror att det är i munnen. Kan inte bara de där tänderna komma fram nu!!! Efter ca 25 minuter somnade han i min famn. Mitt lilla hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar