måndag 14 oktober 2013

Dagens Didde 13/10

Didrik sov till 5:30. Han sov inne i mammas och pappas rum, så de gick upp med honom. Jag klev upp 8:20, då hade jag sovit 9 timmar i sträck. Tack världens bästa mamma och pappa!

När jag kom upp var pappa ute och gick med Didrik. När de kom hem sov han. När han vaknade var det dags för mellanmål. Sen gick vi ut i det fina vädret och gungade.

Vi åt lunch i Tyngsjö, sen packade vi bilen och åkte. Didrik somnade så fort vi åkte och sov i 1h och 20 min. Vi gjorde ett stopp på Kupolen i Borlänge. Vi tittade lite i affärer och Didrik åt och lekte lite.

Han var vaken från Borlänge till Gävle. Han var rätt less på att åka bil, men jag satt bak med honom och busade. Han gapskrattade. Det finns ju inget härligare än att höra sitt barn skratta.

Didrik har varit bättre i magen både idag och igår. Men helt bra är det inte.

Ikväll drack han bara lite välling, sen blev han jätteledsen. Tror att det gör väldigt ont i munnen. Han fick lite Alvedon. Sen somnade han i min famn framför TV:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar