måndag 7 oktober 2013

Dagens Didde 7/10

Didrik vaknade 5:20, Marcus gick upp med honom då. Jag fick sova till 7 :-)
På förmiddagen var jag till bvc och vägde Didrik. Var ju orolig för att han skulle ha gått ner i vikt nu när han har varit dålig i magen i över en vecka. Men min oro visade sig vara helt obefogad. Didrik väger nu 9610 gr, 240 gr mer än för 2,5 vecka sedan.
Kl 13 var jag och fixade mina naglar. Sen åkte jag, Didrik, mamma och pappa till Tyngsjö. Jag och Didrik ska vara här tills på söndag. Marcus kommer hit på fredag kväll. Bilresan gick jättebra. Didrik sov en halvtimme i början. Vi stannade i Falun och handlade på Ica Maxi. Sen åt vi på McDonalds och då fick Didrik en flaska välling. Han var vaken i över en timme och sen sov han den sista timmen och kvarten. Det blev lite dumt i och med att klockan var 19:30 när vi kom fram. Men han var vaken och busade och badade till 21:45.
Magen är precis lika som igår. Funderar på om det han vara en förkylning i magen. Allt bajsande har lett till en extremt röd rumpa. Stackarn gråter när jag tvättar honom. Ikväll fick han krypa omkring utan blöja för att lufta. Det är rätt kallt här, så för att inte frysa om rumpan fick Didrik ha på sig ett par rosa underbyxor efter mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar