tisdag 1 oktober 2013

Dagens Didde 1/10

Jag fick sovmorgon! Inte för att Min älskade son valde att sova länge, utan för att min älskade man tog Didrik imorse när han vaknade 5:15. Jag fick sova till 6:40, underbart! Haha, för två år sedan hade jag ju inte trott att jag skulle kalla 6:40 sovmorgon, men tiderna förändras och lycklig är jag för det :-)

På förmiddagen hängde jag och Didrik här hemma. Efter att han hade sovit middag i 1,5 timme så hade vi brottningsmatch. Det har blivit helt omöjligt att byta blöja och klä på honom. Han vrider och vänder på sig och ska sätta sig upp om vartannat. Jag är helt slut innan vi är klara. Det har slutat med att Didrik har stått upp när jag byter blöja och klär på honom.

Vi åt lunch hos mamma. Sen gick vi ner på stan. Jag köpte Didriks första 1-års present, en jättefin tröja från Villervalla,  och reklamerade en body på Polarn och pyret. Fick två par halksockor istället. Didrik somnade i vagnen, då passade jag och mamma på att fika på Waynes.

Didrik har visat att han kan klättra uppför trappor idag. Han kröp ut i mammas trapphus idag och direkt uppför trappen. Det har han aldrig gjort förut.

Ikväll har jag tränat, ett nytt pass, jättebra! Sen cyklade jag hem till svärföräldrarna. De bjöd på mat. Efter maten lånade jag, Marcus och Didrik deras relaxavdelning. Vi myste i bubbelbadet. Didrik gillade verkligen att bubbla, när vi stängde av så började han gråta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar