måndag 30 september 2013

Dagens Didde 29/9

Jag var rätt pigg när jag vaknade och väldigt nöjd med mitt beslut att inte dricka någon alkohol efter kl 23:30.

Kl 12 åkte jag till mamma. Då höll jag på att längta ihjäl mig efter mitt lilla troll. Det hade gått jättebra. Han somnade 20:00 och sov till 6:00. Sen hade han sovit 2 timmar på förmiddagen, igen.

Vi åt lunch tillsammans. Sen åkte vi och storhandlade och köpte blommor att plantera i våra fina utekrukor. Didrik var lite trött och hungrig när vi var på Ica Maxi så det var inte lika roligt som det brukar vara. Men vi räddade situationen med en banan. Alla barn får gratis banan, mycket uppskattat. Didrik åt upp nästan hela bananen

På eftermiddagen åt jag jordgubbskräm med mjölk. Didrik fick smaka lite och jag tror att det var det godaste han någonsin hade ätit. Han blev överlycklig! Så nu vet jag vad jag ska ge honom om han blir sjuk och vägrar all annan föda.

På kvällen köpte vi pizza från Aktern och fören, riktigt gott. När vi kom hem med pizzan hade Marcus blivit människa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar