måndag 16 september 2013

Dagens Didde 12/9

Aah, Didrik sov till 6:30, så hela dagen blev alldeles perfekt :-)

Vi var på öppna förskolan på Brynäs tillsammans med Marie och Asta. Jag och Didrik promenerade dit, då sov han, så han var lite nyvaken när vi kom fram. Han var lite reserverad i början, vilket jag hoppas och tror berodde på att han var nyvaken. Sen var han sitt vanliga jag och röjde omkring. Vi var där i en och en halv timme. Vi hann med lek, fika och sångstund. Didrik verkade verkligen gilla det och alla andra barn. Vi kommer garanterat gå dit igen.

Jag och Didrik gick hem till mammas lägenhet och åt lunch där. Didrik sov middag, i över 2,5 timme. Det var visst jobbigt att vara på öppna förskolan :-)

Vi mötte upp Marcus på stan vid 16:15. Han tog med sig Didrik och jag tränade.

Didrik har varit så glad och nöjd hela dagen! När vi var på Cypern så utvecklades Didriks tal väldigt mycket. Nu är det mamma, baba, dada, titta, och så hans vanliga glädjetjut :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar