söndag 29 september 2013

Dagens Didde 27/9

Natten var inte direkt ultimat. Didrik var väldigt orolig och ledsen. Vid 23:30 tog jag upp honom och la mig bredvid honom i soffan. Jag strök honom över ryggen och huvudet och då blev han lugn på en gång. Vi låg så till 4:40. Didrik verkade sova ganska bra, jag däremot låg väldigt obekvämt och sov inte långa stunder i taget. Vid 4:40 fick jag nog och försökte lägga Didrik i hans säng. Det misslyckades. Han vaknade och var pigg. Kl 6 fick Marcus ta över. Jag sov till 8:10.

Jag tog febern på Didrik på morgonen, då hade han 37,2 och på eftermiddagen 37,7. Han har varit pigg och glad idag. Det har regnat nästan hela dagen så vi har hållt oss inne. Didrik sov över 2 timmar på eftermiddagen, så då fick jag också vila lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar