onsdag 11 september 2013

Datenight september 2013

Mamma och pappa tog hand om Didrik en kväll och natt när vi var på Cypern. Jag och Marcus gick ut och åt på vår favoritrestaurang Fiji. De serverar maträtter från Söderhavet. Inte helt otippat att jag och Marcus skulle gilla den restaurangen.

Efteråt tänkte vi gå ut och dricka några drinkar, men vi gjorde missen att gå upp till bargatan. Vi var där lite för tidigt, så det var rätt dött och vi kände oss ganska gamla. Så vi gick hem och satt ute på balkongen och drack lite öl istället.

I lördags hade Marcus och jag nästan en hel dag för oss själva. Vi åkte på en båtutflykt. Vi hade en jättemysig dag. Ensamtid gör mig verkligen till en bättre mamma. Och för mig och Marcus är det jätteviktigt att vårda vår relation också.





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar