söndag 29 september 2013

När två blir fler, för tredje gången

Igår var jag på När två blir fler på Barnens Hus. De hade några bra erbjudanden, bland annat 3 bodys för 99:- och två pyjamaser för 99:-. När jag köper kläder till Didrik nu så är det strl 86 som gäller. Han kan inte ha det ännu, men snart så :-) Som vanligt fick man en goodiebag. Tror att det var nästan samma innehåll som förra gången; våtservetter, Duplo, tidning, liten leksak m.m.

Tidigare på förmiddagen var jag och mamma på en stor försäljning av begagnade barnartiklar. Jag hade hört att den skulle vara jättebra, men jag blev besviken. Men några inköp gjordes; två pyjamaser, ett par Hestravantar, en Pippitröja, ett par fleecebyxor, en larv, en bil och en telefon. Allt detta för 110:- Och Didriks snälla mormor ville betala, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar