söndag 1 september 2013

Dagens Didde 1/9

Det blir bara tidigare och tidigare. Imorse var det något slags rekord, 4:50. Som tur var så var det Marcus morgon. Didrik somnade om vid 6 och sov till 7:40. Då fä gick jag upp med honom. Vi åkte hem till mamma och pappa och åt frukost där, så att Marcus fick sova.

På förmiddagen var jag, Mamma och Didrik på bakluckeloppis. Det var roligt. Jag gjorde några riktiga fynd; fårskinnstofflor för 20:-, Pop byxor för 20:-, 2 haklappsförkläden för 20:-, bultbräda för 20:-, musikTV för 10:- och popupleksak för 10:-. Jag är mycket nöjd med mina inköp :-)

Resten av dagen har gått åt till att packa. Nu är det äntligen klart.

Didrik har inte sovit jättemycket idag på dagen så efter hans bad och välling så somnade han sittandes i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar