söndag 22 september 2013

Dagens Didde 21/9

Lilleman vaknade tidigt, men jag hade sovmorgon :-) fast sovmorgon är ju inte riktigt vad det en gång var. Didrik vaknade gång nummer två redan 7:45 och då var det min tur.

Det var en fantastisk höstdag, eller rättare sagt sensommardag. När Didrik sov mitt på dagen låg jag ute och solade i bikini.

Vi har haft en hemmafixardag. Marcus har byggt på förrådet och jag har tvättat. Didrik har mest hängt med :-) vi har så klart lekt massor också. Fast han kan roa sig ganska länge själv nu. Dock måste man vara med och passa så att han inte stoppar något olämpligt i munnen. Didrik blir bättre och bättre på att stå och speciellt på att ta sig från stående till sittande. Han förstår att han ska ta emot sig med händerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar