torsdag 19 september 2013

Dagens Didde 19/9

Didrik var vaken en litet tag vid 4 imorse, sen somnade han om, men inte jag. Tror att jag var vaken i över en timme, och sen vaknade han för morgonen kl 6. Oj, vad jag var trött. Sov som allra djupast. Men Min lilla solstråle gjorde mig mycket piggare. Vi åt frukost och sen skyndade vi oss ut i friska luften. Vi gick och gungade och gjorde sandlådepremiär. Jag invigde ett par galonbyxor som Didrik har fått låna av Liv. Didrik verkade till en början tycka att det var lite konstigt att sitta i sanden, men sen kröp han omkring lite och åt lite sand.

När vi kom in var Didrik trött och sov i nästan 2 timmar. Jag sov också, i 1,5 timme. Haha, jag var helt groggy när jag vaknade.

Jag och Didrik har lekt massor idag. Han älskar verkligen när jag är på golvet med honom. Det bästa är nog att klättra på mamma. Vi inventerade även hans garderob, och provade en av hans vinteroveraller, några mössor och vantar.

Vi tog en promenad till stan idag igen. Först var vi och hälsade på Didriks faster på hennes jobb. Sen mötte vi Marcus och gick och fikade. Det var väldigt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar