måndag 23 september 2013

Dagens Didde 22/9

Min morgon blev inte riktigt lika tidig som Marcus. Didrik vaknade vid 6. Han var jättepigg och glad och jag var ganska pigg. Men de här tidiga morgnarna är ju inte jättespännande. Men jag ska inte klaga. Han sover ju hela nätterna och det är aldrig några problem att lägga honom.

Vi hade en mysig familjeförmiddag. Vi var på loppis på stan. Det enda som köptes var en verktygslåda till Marcus. Sen tog vi en promenad i Boulougnerskogen. Didrik sov nästan hela tiden. Vi väckte honom när vi kom till den stora lekparken. Där gungade vi lite.

På eftermiddagen var Didriks farmor här och umgicks med Didrik. Jag och Marcus passade på att fixa massa hemma. Marcus byggde på förrådet och jag lagade mat till Didrik och plockade undan.

När Didrik hade somnat passade jag och Marcus på att ligga i sängen och titta på ett avsnitt av en serie som vi följer. Vi måste bli bättre på att ta till vara på vår egentid på kvällarna. Oftast fixar vi det som ska göras och sen sitter Marcus framför din dator och jag framför TV:n. Välkommen till vårt liv ;-) men nu ska vi bli bättre på att mysa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar