onsdag 25 september 2013

Dagens Didde 24/9

Min nya morgonstrategi funkade inte. Didrik vaknade 5:10, 5:25 var han ledsen så jag tog upp honom. Jag tog med hans napp och snuttefilt och satte mig i soffan. Jag tände inga lampor. Vi satt där i mörkret och myste. Vi la oss i soffan, och vid 6:20 somnade Didrik, då la jag honom i hans säng. Jag somnade också om, men tyvärr sov Didrik bara till 6:50.

På förmiddagen var vi på öppna förskolan här i Bomhus. Vi var där i nästan två timmar. Didrik hade jätteroligt. Tre av hans kompisar var där; Isabell, Alicia och Hugo. Jag tror att det var 7 barn till. Didrik älskar verkligen att röja runt bland de andra barnen. De flesta blir lite förskräckta över hans oblyga sätt. Både barn och vuxna. Jag gillar att han inte är blyg, han är mammas pojke :-)

När vi kom hem sov Didrik i över 2 timmar, så det blev en väldigt sen lunch.

Resten av dagen flöt på som vanligt. Marcus kom hem i hyfsat bra tid, så att jag kunde åka och träna :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar