onsdag 18 september 2013

Dagens Didde 18/9

Nej, det var ingen ny morgonrutin :-( Imorse vaknade Didrik 5:38. Didrik grät några gånger inatt, så jag var uppe och tittade till honom. Jag var INTE pigg kl 5:38, men det var lilleman. När Marcus vaknade fick jag gå och lägga mig igen. Didrik somnade om vid 8:10. Vi sov till 9:10. Då var vi båda pigga och glada :-)

På förmiddagen var vi inne och lekte. Didrik bli bättre och bättre på att stå. Idag reste han sig mot sin gåvagn. Dock slutade det med att han trillade baklänges och fick vagnen över sig. Trodde att han skulle hata den där vagnen, men icke. Några minuter senare stod han där igen.

På eftermiddagen promenerade vi ner på stan. Jag hade sittdelen till vår vintervagn. Tidigare har Didrik suttit väldigt dåligt i den, men nu fungerade den mycket bättre! Jag köpte en ny cykelhjälm till Didrik, och ett par mintgröna regnbyxor till mig.

Ikväll har Maria varit här och hälsat på. Didrik blir alltid lika glad när vi får besök :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar