lördag 21 september 2013

Dagens Didde 20/9

Didrik vaknade 4:55, men somnade om av sig själv och sov till 6:05. Då blev det frukost och lite mys.

Vid 8 promenerade vi till bvc. Det var bara 6,5 grad så jag plockade fram åkpåsen. Didrik fick även sätta på sig vantar för första gången. Kan inte påstå att han gillade det, med de fick iallafall sitta på :-)
Det gick som vanligt bra på Bvc. Didrik gillade verkligen lektältet de hade där. Ett sånt kanske han vill ha i sitt lekrum. Efter bvc-besöket värmde jag välling i väntrummet. Didrik somnade så fort vagnen började rulla. Jag mötte upp vår granne Hanna. Vi tog en långpromenad i det fina vädret. På vägen hem mötte vi upp Viktoria och Valentin i en lekpark. Didrik sov över 2 timmar i vagnen.

Efter lunch var jag och Didrik ute och lekte i en lekpark. Då var det helt plötsligt 17 grader i skuggan, så härligt.

Ikväll har vi haft en riktig myskväll, hela familjen. Jag och Marcus åt Pizza och drack lite vin. Didrik fick välling och sen myste vi i soffan i nästan en halvtimme innan det var dags för sängen för lilleman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar