måndag 16 september 2013

Dagens Didde 13/9

Ännu en 6:30-morgon. Vi började med familjefrukost och lite lek. Sen åkte vi till Valbo där jag fixar mina naglar. Didrik sov först och sen satt han i mitt knä medans Linda fixade det sista på mina naglar.

Därefter åkte vi och gjorde ett riktigt fynd. Jag köpte en begagnad Geggamojafilt för 30:-. Jag har velat köpa en sån ett tag, men varit för snål. Tycker att 300:- för en vanlig bomullsfilt är för dyrt. Den jag köpte nu var i absolut nyskick och jag betalade 30:-. Jag är sjukt nöjd :-)

Det senaste i Didriks utveckling är att han har lärt sig att resa sig upp med hjälp av ett stöd. Han gjorde det två gånger innan vi åkte till Cypern, men nu gör han det flera gånger per dag. Till exempel när jag skulle lägga honom i spjälsängen på eftermiddagen. Han vägrade sova när han hade kommit på hur han ställde sig upp där.

Jag lämnade Didrik till Marcus vid 15:30. De åkte till amerikanska fotbollsplanen och byggde läktare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar