måndag 16 september 2013

Oh what a night

I helgen har jag haft en barnfri helg.

Jag lämnade Didrik till Marcus vid 15:30 i fredags.

Jag mötte upp några kollegor på Absinth. Jag åt en förrätt och drack två supergoda drinkar.

Kl 17:45 hoppade jag på bussen till Sthlm. När jag kom fram mötte jag upp Alexandra, Andreas och Lina på Teaterbrasseriet. Det blev en rätt galen kväll, precis som när vi var yngre. Vi hade jätteroligt!

Jag sov hos Alex och Patrik. På lördagen var vi lite trötta, men vi var ändå uppe tidigt och lekte med Liv :-)

Jag åkte till Sofia på eftermiddagen. Senare på kvällen kom 6 kompisar till. Vi firade att vi alla har fyllt eller fyller 30 i år. Vi hade beställt catering och köpt massa goda viner. Vi hade en underbar kväll. Vi var 5 tjejer som sov kvar hos Sofia.

Igår började vi dagen med en mysig frukost. Sen åkte jag in till stan och shoppade lite.

När jag kom tillbaka till Gävle mötte Marcus och Didrik mig på busstationen. Både jag och Didrik blev så glada av att träffa varandra igen :-)

Igår när jag satt på bussen hem höll jag på att längta ihjäl mig efter Didrik. Men jag tycker att det är jätteviktigt att Marcus och Didrik också får tid tillsammans, speciellt lite längre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar