tisdag 17 september 2013

Dagens Didde 17/9

Verkar som att vi kanske har en ny morgonrutin; sova hela natten och vakna vid 6:30. Hoppas, hoppas, hoppas! För när Didrik sover så så är han världens gladaste och nöjdaste kille!

Idag skulle vi ha varit på babyrytmik, men Didrik är fortfarande snorig, så fick tyvärr hoppa över det den här gången. Förkylningen är iallafall mycket bättre idag, så jag hoppas att vi är Fit for fight imorgon.

Nu har hösten kommit på riktigt. Vi hann med en långpromenad på förmiddagen. Skönt att äntligen röra lite på sig igen. Mitt mål är ju att promenera minst 5 km per dag och de flesta dagar håller jag det faktiskt :-)

Nu när det börjar bli kallare ute så är det lite svårare att veta vad Didrik ska ha på sig. När det har varit varmt har det varit så enkelt. Men idag var det 17 grader (höstluft) på eftermiddagen och då hade Didrik långbyxor, kortärmad body, windfleece, mössa och mockasiner när vi var ute och lekte. När vi åkte bil så hade han sin lilletuff jacka och sina små Kavatskor. När han har ytterkläder och skor på sig så ser han så stor ut. Min lilla kille börjar bli stor <3

På eftermiddagen var vi och hämtade Marcus på jobbet. Vi åkte förbi K-rauta på vägen hem. Vi ska få duschdörrar av mina föräldrar. Vi hittade ett par jättefina, men vi är inte helt säkra på att de kommer funka i vårt badrum :-( Typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar