måndag 1 juni 2015

Vecka 19

Jag tycker att magen har stannar av lite i sitt hysteriska växande, vilket är skönt. Jag känner hur lillebror bökar omkring där inne varje dag, men jag har inte känt några sparkar på utsidan ännu. Hoppas att det kommer snart så att Marcus också får känna snart. 

Inga krämpor än så länge, dock är inte humöret det allra bästa. Vissa dagar är det mycket tjafs här hemma, mest om småsaker så klart. 

Jag är inte alls i fas klädmässigt om man jämför när jag var gravid med Didrik. Dels är det ju två månader tidigare den här gången och dels så kom ju magen mycket tidigare nu. Jag har i princip bara höstkläder från när jag väntade Didrik, så jag har köpt lite nytt nu. Helt onödigt, men samtidigt roligt att shoppa. Som tur är har HM snygga och billiga kläder. Vet att många tycker att det är bättre att köpa vanliga kläder i en större storlek, så att man kan ha dem även efter graviditeten, men jag tycker inte att vanliga kläder sitter så fint på mig och min mage. Klänningen på bilden är dock en vanlig klänning. Har en nästan likadan fast med en liten ärm på. 99:- styck på HM. Shoppade även 3 par skor för 350:- i helgen. Vet inte om det är så att mina fötter redan har börjat svullna lite eller om de har växt, för flera av mina sommarskor är för små. Men det gör ju inte så mycket att köpa nya när de är så billiga. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar