måndag 29 juni 2015

Dagens Didrik 26/6

Imorse vaknade Didrik 4:30. Han hostade och var varm så jag tog febern, 38,1. Så vi inledde Didriks sommarlov en dag för tidigt med VAB. Trots den tidiga morgonen och hostan och febern var han relativt pigg. Jag var inte riktigt lika pigg. Som tur var så hann jag sova lite innan Marcus gick till jobbet. Didrik somnade vid 10:30 och sov till 14. Jag sov också i tre timmar. Så skönt!

 

Jag och Didrik hade en jättemysig dag. Först mys i soffan framför Stadens hjältar och sen full fart. Som vanligt så märktes inte febern av speciellt mycket. Han var väldigt exalterad över att mormor och morfar skulle komma på eftermiddagen. När de äntligen kom med släpkärran ville han så klart hjälpa till och lasta av och busa omkring.

 

Hostan var mycket bättre under dagen, men ikväll när vi var hos mamma och pappa och åt pizza så hostade han jättemycket. Det kommer nog bli en lång natt. Det är väldigt dålig tajming med tanke på att vi ska riva kök imorgon.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar