tisdag 30 juni 2015

Vecka 23

Sammandragningarna är som bortbåsta. Har nån någon gång ibland. Kan inte påstå att jag har tagit det lugnare alls, så jag vet inte vad de berodde på. Jag känner mig jättepigg. Har hjälpt till med köksrenoveringen en del, inte alls så mycket som jag hade gjort om jag inte hade varit gravid, men var med hela lördagen och söndagen; var till återvinningen och slängde massa skräp och har hjälpt till med att städa och fixa och dona. 

Lillebror sparkas jättemycket på dagarna. Jag vet inte om det är därför eller om det är andra barnet som gör att det känns så mycket verkligare den här gången.

Vissa dagar känns magen helt enorm, vissa dagar bara stor. Ska bli spännande att mäta den hos barnmorskan på fredag. 

Angående namn så har vi fortfarande inget bättre alternativ än Adrian och vi gillar det båda två.

Vikt: 60 kg
Känns inte som att det spelar någon vad jag gör, kilona bara rasar på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar