måndag 29 juni 2015

Dagens Didrik 27/6

Inatt vaknade Didrik 3:10 och hostade jättemycket. Först ville han ha vatten, sen ville han gå upp. Marcus var vaken med honom ett tag, men eftersom det var viktigare att Marcus var pigg när han ska hålla på med köket så gick jag upp med Didrik vid 4. Trodde att jag skulle få honom att somna om, men han var klarvaken. För att inte störa Marcus gick vi ut och gick kl 5. Vid 5:20 somnade han i vagnen, men vaknade när vi kom hem 5:45. Sen var det full fart. Jag var faktiskt också rätt pigg. Jag håll på i köket och plockade undan det sista. Mamma och pappa kom vid 7 och hämtade Didrik. Jag gick och la mig och sov 3 timmar. När jag vaknade hade pappa och Marcus börjat riva köket. Didrik hängde med mormor hela dagen. Han var lite trött och mör, men ändå inte så farligt. Han har verkligen inte ett stort sömnbehov.

 

På eftermiddagen kom de hem till oss. Didrik var helt fascinerad över att köket var borta och att pappa och morfar hade jobbat på så duktigt. Han ville så klart undersöka byggarbetsplatsen och alla verktyg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar