tisdag 16 juni 2015

Vecka 21

Nu går verkligen veckorna i en rasande takt. Dock känns det fortfarande som en evighet tills 24 oktober, eller när han nu tänker komma. Jag har en känsla av att han kommer komma rätt mycket för tidigt, vilket så klart känns lite läskigt. Men jag tror inte att jag kan påverka det på något sätt. Får hålla tummarna för att han stannar inne så länge som möjligt. Dock känns v. 37 alldeles lagom.

 

Han är en riktig vilding inne i magen. Han verkar vara vaken väldigt mycket på dagtid. På nätterna känner jag fortfarande inte av honom som tur är. Han sparkar oftast på min högra sida, så han verkar ligga på tvären.

 

Magen växer, känns det som i alla fall. Vissa dagar känns den enorm, men det är den ju förstås inte. Den kommer ju växa en väldans massa mer. Den senaste veckan har jag varit väldigt pigg, trots att Didrik har strulat lite med sömnen. Kroppen känns lite sliten och framför allt tung, men det tror jag mest beror på alla extrakilon. Någon gång ibland känner jag av ryggen, men det är rätt sällan. Jag måste säga att jag mår väldigt bra just nu. Hoppas att det håller i sig över semestern, det är ju inte så många veckor kvar dit nu.

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar